Almatur

[Głosów:2    Średnia:2/5]

Almatur to doświadczone biuro podróży – istnieje bowiem od 1956 r. Swoją siedzibę posiada w Lublinie. Od początku istnienia firma ta była nastawiona głównie na organizowanie wyjazdów dla młodzieży szkolnej oraz dla studentów, lecz w swojej ofercie posiada też i wiele propozycji dostępnych dla wszystkich.

Almatur jest członkiem Polskiej Izby Turystyki oraz kilku najważniejszych organizacji turystycznych o charakterze międzynarodowym. Oferta biura obejmuje zarówno kierunki zagraniczne (w tym egzotyczne takie jak np. Chiny, RPA, Wenezuela, Iran), jak i rodzime. W jej skład wchodzą typowe wyjazdy wypoczynkowe, wycieczki objazdowe, obozy studenckie i młodzieżowe oraz obozy językowe. Firma posiada na swym koncie wiele nagród i wyróżnień – niejednokrotnie była doceniana za jakość świadczonych usług oraz za rozwój turystyki młodzieżowej i studenckiej. Na ogół oceny wystawiane przez klientów są pozytywne, chociaż naturalnie na wszystkie opinie na temat biura trzeba patrzeć przez pryzmat indywidualnych doświadczeń.

10 thoughts on “Almatur

• 5 czerwca 2013 at 01:29
    Permalink

Oczywiście, że trzeba patrzeć przez pryzmat indywidualnych doświadczeń, ale z moich doświadczeń wynika, że ALmatur jest jednym z najlepszych biur podróży w naszym kraju. A jeździłam już w wieloma, więc wiem co mówię. Zawsze wszystko jest zgodne z tym, co było w ofercie, organizacja na dobrym poziomie.

• 3 lipca 2013 at 21:41
    Permalink

Zgadzam się z przedmówczynią. Almatur to zdecydowanie jedno z najlepszych na naszym rynku biur podróży. Jeździłem z nimi już kilkakrotnie, ostatnio był to wyjazd do Czech, na pewno nie ostatni z tą firmą. Wszystkie wycieczki wspominam bardzo pozytywnie. Raz, że fajne miejsca, a dwa – organizacja świetna. Pomimo tego, że każdorazowo grafik był dosyć napięty, z niczym nie było kłopotów. Biuro ma znakomitych pilotów, dużo się można od nich dowiedzieć. Tak więc polecam wszystkim wyjazdy z Almatur.

• 3 lipca 2013 at 21:43
    Permalink

Na początku roku pojechaliśmy z Almaturem na narty. Było świetnie. Wyjazd zorganizowany naprawdę rewelacyjnie. Nasz rezydent na każdym kroku pokazywał, że jest odpowiednim człowiekiem na odpowiednim miejscu, zero problemów, bardzo pomocny. Nigdy nie było tak, że nie miał dla kogoś czasu. Mnóstwo rzeczy pomagał załatwić. Z hotelu też byliśmy bardzo zadowoleni, nie ma się o co przyczepić. Na pewno będziemy innym polecać Almatur i sami zapewne skusimy się jeszcze na ich ofertę, bo jest w czym wybierać.

• 3 lipca 2013 at 21:45
    Permalink

Ze swoim chłopakiem byłam rok temu we Włoszech, właśnie z Almaturem, pojechaliśmy na tydzień, za naprawdę rozsądne pieniądze. Świetnie ten wyjazd wspominam. Nasz pilot był bardzo kumaty, ogólnie zabawny facet, ale ze sporą wiedzą. Ten wyjazd to była taka objazdówka autokarem, więc mieszkaliśmy w różnych hotelach, wszystkie były w porządku, na jedzenie też nie można było narzekać. Do tego fajny program zwiedzania, sporo ciekawych rzeczy zobaczyliśmy. Do Polski wróciliśmy zadowoleni.

• 3 lipca 2013 at 21:46
    Permalink

Kolejny wyjazd z Almatur i po raz kolejny 100 procent zadowolenia. Wyjazd zorganizowany po prostu perfekcyjnie. Wszystko świetnie zaplanowane, nie było żadnych opóźnień. Sympatyczni kierowcy, a pilot (p. Zbyszek) ze sporym doświadczeniem i ogromną wiedzą na temat Włoch. Hotele bardzo przyzwoite, a jedzenie smaczne. Za jakiś czas chętnie bym znów gdzieś pojechała, ale jak będę czegoś sensownego szukać, to interesuje mnie tylko i wyłącznie Almatur, mają wycieczki fajne i w atrakcyjnych cenach.

• 3 lipca 2013 at 21:46
    Permalink

Do wyjazdów z Almatur jestem nastawiony bardzo pozytywnie. Byłem z nimi na paru objazdówkach i pewnie się jeszcze na taki wyjazd zdecyduję. Po pierwsze – przystępne ceny. Po drugie – urozmaicona oferta. Po trzecie – bardzo sprawna organizacja. Pracownicy biura mili i pomocni. Hotele w porządku, na wyżywienie też nie można było narzekać. Autokary odjeżdżały zawsze punktualnie, a pilot dbał o to, abyśmy się ni nudzili. Było co zwiedzać, oglądać i podziwiać, zawsze mnóstwo miłych wspomnień.

• 23 sierpnia 2013 at 14:32
    Permalink

W ubiegłym roku także byłam z alamturem na wycieczce śródziemnomorskie perły. Zdecydowanie byłam zadowolona z tego wyjazdu, wszytsko zgodne z ofertą, hotele bez zastrzeżeń. Pilot (Damian) i kierowcy (Marcin i Janusz) mili, kompetentni i chetni do pomocy. W tym roku jadę z Itaką, ale tylko z tego względu, że alamtur nie miał w ofercie takiego kierunku podróży jak wybrałam a szkoda. Mam nadzieję, że wrócę do almaturu za rok bo naprawde uważam, ze jest to pewne i rzetelne biuro.

• 9 września 2013 at 20:49
    Permalink

Biuro podróży ALMATUR. Opinia dotyczy wycieczki objazdowej Adriatyk Tour w dniach 17-25.08.2013. Wycieczka doskonale zorganizowana. Pilotka Pani Felicja robiła wszystko by „eskapada” była udana – naprawdę profesjonalna opieka i kierownictwo a ponadto ogromna wiedza podawana w w wyważonych „dawkach”; do tego często miły uśmiech – takich Pilotów wycieczek życzyłabym sobie i innym. Program ciekawy, noclegi w przyzwoitych hotelach, nic nie zawiodło. Również osoby pracujące w biurze Almatur Lódź starające się (skutecznie!) pomóc. Nie jestem specjalną entuzjastką zorganizowanego wypoczynku ale tą wycieczką jestem bardzo pozytywnie zaskoczona. Jak będę planować kolejny wyjazd to z pewnością najpierw zajrzę do programu Almaturu.

• 17 stycznia 2014 at 01:44
    Permalink

Ja zwykle jeżdżę na ferie i wakacje z tym biurem. I zawsze póki co wracałam zadowolona. W zeszłym roku byłam w Czechach na obozie narciarskim. W tym roku też tam jadę 😀 Mam tylko nadzieję że i śnieg dopisze 🙂

• 26 lutego 2014 at 21:06
    Permalink

Sierpień 2013. Wycieczka objazdowa Uzbekistan. Rewelacja! Podróż okazała się moją podróżą życiową. Wspaniała organizacja, zakwaterowanie, jedzenie, pilotka, Pani Janina prawdziwa „mamuśka” (w dobrym tego słowa znaczeniu), bo dbała o nas jak o własne dzieci. Polecam, polecam, polecam!