Gandalf Travel

[Głosów:0    Średnia:0/5]

Gandalf Travel jest biurem podróży funkcjonującym na naszym rynku od ponad 10 lat – zostało utworzone w 2002 r., a swoją siedzibę ma w Łodzi. Firma specjalizuje się przede wszystkim w organizowaniu wypoczynku na Bałkanach, chociaż dokłada wszelakich starań, aby nieustannie uatrakcyjniać oraz poszerzać swoją ofertę.

Trzy lata od momentu założenia Gandalf Travel uzyskało uprawnienia przewoźnika autokarowego, natomiast w kolejnym roku zaczęło organizować wycieczki z samolotem jako środkiem transportu. Oferta biura jest bardzo zróżnicowana – składają się na nią nie tylko wycieczki objazdowe, ale także kolonie czy wyjazdy dla studentów. Istnieje również opcja zorganizowania takiego wyjazdu jaki zażyczy sobie klient. Z kierunków najbardziej eksploatowanych należy wymienić Chorwację, Bułgarię, Albanię i Czarnogórę, ale z opisywanym tu touroperatorem można też wybrać się np. do Włoch czy do Hiszpanii. W kwestii zaś tego jakie oceny zbiera firma, to są one różne – od bardzo wysokich po niskie, ale takie opinie to zawsze kwestia indywidualna.

9 thoughts on “Gandalf Travel

• 4 lipca 2013 at 20:37
    Permalink

Bardzo gorąco pragnę wszystkim polecić biuro Gandalf Travel. Z jego usług razem z żoną skorzystaliśmy już po raz drugi, w tym roku zdecydowaliśmy się na majówkę w Amsterdamie. Wszystko było zorganizowane doskonale. Wielkie brawa należą się naszemu pilotowi, który do tego wyjazdu był przygotowany perfekcyjnie. Hotel mieliśmy jakieś 50 km od Amsterdamu, ale z dojazdem nie było kłopotu, zwłaszcza, że mieliśmy bardzo dobrych kierowców. Poziom wycieczki bardzo wysoki, z naszej strony brak zastrzeżeń.

• 4 lipca 2013 at 20:38
    Permalink

Z Gandalf Travel byliśmy w tym roku w Czarnogórze. Było po prostu wspaniale. Z hotelu niezapomniane widoki, dech w piersiach normalnie zapierało. Fantastyczne jedzenie, serwowali głównie kuchnię śródziemnomorską, ale i regionalnych dań nie brakowało. Fakultatywne wycieczki bardzo dobrze zorganizowane. Początkowo byliśmy sceptycznie nastawieni do pokonania takiej trasy autokarem, ale obawy okazały się zupełnie niepotrzebne. Biuro zapewniło wysoki komfort podróży.

• 28 sierpnia 2013 at 11:09

do mariaa
      mariaa

Jakoś czuję KRYPTOREKLAMĘ.
      „Z hotelu niezapomniane widoki” – no tak bo kilka metrów od balkonu stoi balkon innego budynku.
      „serwowali głównie kuchnię śródziemnomorską” – zważywszy że nie podano ani razu żadnej ryby pod żadną postacią to trochę dziwne stwierdzenie.
      „Fakultatywne wycieczki bardzo dobrze zorganizowane” – 2 się nie odbyły a na 3 zepsuł się autokar (to akurat wypadek losowy).

• 4 lipca 2013 at 20:38
    Permalink

Niedawno wróciliśmy z Budvy, gdzie byliśmy z Gandalf Travel. Wcześniej byliśmy z tym biurem w Chorwacji i też byliśmy bardzo zadowoleni. Generalnie Czarnogóra to fantastyczne miejsce na urlop, jest tu pięknie, no i dużo taniej niż w Chorwacji. Byliśmy zakwaterowani w świetnym pensjonacie. Bardzo dobrze nas tam karmili, jedzenie wyśmienite, a przy tak intensywnym zwiedzaniu to naprawdę ważne. Wrażenia bardzo pozytywne, biuro spisało się po prostu świetnie i wszystkim mogę polecić wyjazdy przez nie organizowane.

• 4 lipca 2013 at 20:39
    Permalink

Jestem bardzo zadowolona z usług tego biura, byłam z nim na wycieczce w Berlinie. Organizacja bardzo dobra. Wszystko było dopięte na ostatni guzik, zero spóźnień czy jakiś innych nieprzyjemnych zdarzeń. Fenomenalna przewodniczka! Opowiadała bardzo ciekawie. Program był idealnie wręcz dopasowany do potrzeb uczestników wycieczki. Jestem naprawdę pełna podziwu, tym bardziej, że wycieczka nie była droga i można się było zastanawiać jak właściwie biuro na niej zarobiło.

• 4 lipca 2013 at 20:39
    Permalink

Moja opinia na temat Gandalf Travel jest jak najbardziej pozytywna. W ubiegłym roku skorzystałem z ich oferty „studencki wrzesień” i razem ze znajomymi wybraliśmy się do Złotych Piasków. Pomimo tego, że podróż trwała prawie 30 godzin, nie była mocno uciążliwa, bo autokar był bardzo wysokiej klasy, sprawny i wygodny. Nasza pilotka była świetna, kontakt z nią był bardzo dobry. Nie nastawialiśmy się na wycieczki fakultatywne, ale ci co z nich korzystali bardzo je sobie chwalili.

• 12 sierpnia 2013 at 11:29
    Permalink

Nie polecamy, kompletne dno. Zero organizacji, rezydentki płaczą i nie potrafią się odnaleźć w tym co robią. Wycieczki organizowane, są albo przestawiane na zbiórke dwie godziny później(informacja z kwadrans przed wyjazdem) lub przekładane, nie adekwatne do ceny… totalna masakra. NiE POLCAMY!

• 28 sierpnia 2013 at 11:03
    Permalink

Byłam w tym roku w Budvie w Czarnogórze (14-25.08.2013) Pani sprzedająca ofertę niedoinformowana lub celowo wprowadzająca w błąd (odradzała zabieranie butów na plaże, twierdziła że jest dostępny czajnik, sztućce i ręczniki w każdym pokoju – było odwrotnie). Opis oferty „obiekt położony ok. 450 m od słynnej Slovenskiej Plažy” wprowadza w błąd – patrząc w samo google widac że najbliższe dojście to to 1,6km (nawet „wirtualnie w lini prostej” nie wyjdzie 450). Podróż chociaż długa zadowalająca – kierowcy sympatyczni. Zakwaterowanie bardzo skromne (za tą cenę nie spodziewałam się rewelacji) – wystające w łazience kable elektyczne, lekko zwisający i trzeszczący kontakt i staszliwy fetor wydobywający się z łazienki (zwłaszcza początkowe 2 dni) itp. Pokój nie uprzątnięty (sprawiał wrażenie pobieżnie zamiecionego – znalazłam paluszki poprzedników). Wykupionym jedzeniem można było się najeść. Posiłki zadowalające (po za zupą która z drobnymi zmianami CODZIENNIE była jednakowa).
    Reasumując za tą cenę można pojechać byle nie nastawiać się na siedzenie w pokoju i nie słuchać „rad” pani z biura. Wycieczki także odradzam (taniej można zorganizować sobie na miejsu). Pozdrawiam współwczasowiczów.

• 1 września 2014 at 00:25

Hej,
    Byłam w Chorwacji z Gandalfem (sierpień 2014).
    Zalety:
    -Porządne autokary, nowoczesne, wygodne, regulowane siedzenia do tyłu i na boki (chociaż nie wiem jak miejsca na końcu), klima.
    – Kwatera była fajna, mieliśmy opcję fortuna(czyli trafisz tam gdzie są miejsca) oczywiście były widełki, standard w którym kwatera miała się mieścić i faktycznie mieściła się.Dostaliśmy razem z sąsiadami cały segment. Były w nim 2 pokoje, każdy pokój miał własną łazienkę, do tego na 4 osoby mieliśmy salonik i kuchnię, także nie było na co narzekać. Standardy ok.
    – Wykupiliśmy sobie wyżywienie chyba 88 euro za 7 obiadokolacji i śniadań, śniadania jak dla mnie super, szwedzki stół, płatki, ciepłe mleko, salami, sery, miód, dżemy, pieczywo świeże, masło, kawa, herbata,co chcesz, obiadokolacje – dzień wcześniej trzeba było zapisać się na obiad, bo do wyboru były 2 warianty, zazwyczaj mięsne danie, albo ryba(zazwyczaj cała, wraz z głową i ogonem). Ja nie narzekałam, jedyne co było lipne to zupy. Ale wiadomo, że nikt nie ugotuje nam tak dobrej zupy jak w domu. Do obiadów woda/sok/lemoniada w dzbankach. Za tą cene naprawdę spoko. Głodna nie chodziłam.
    – Rezydentki podały niezbędne informacje w pierwszym dniu, reszta była wiwieszana przy naszej stołówce przy willi.
    -cena wycieczki jak dla mnie bardzo dobra.
    -towarzystwo w autokarze jak najbardziej pozytywne, sporo młodych ludzi. Kulturalnie i wesoło.

Wady:
    jak dla mnie nie ma na co narzekać, ale wiem że są osoby, którym wyjazd się nie udał. Byli państwo 4 osoby i dziecko i dostali nie tą kwaterę co zamówili, jednak problem został załatwiony tak szybko jak było to mozliwe.Uważam, że na plus. Nasi znajomi też dostali lipną kwaterę, zgłosili to do rezydentki, poczekali na przyjazd jakiegoś faceta, załatwił im apartamencik na 4 osoby, 2 pokoje, 2 piekne łazienki, klima bez dopłaty, duża kuchnia, korytarz i balkon. Wg mnie full wypas. Także z jednej strony jest to zaniedbanie kogoś z biura, ale z drugiej wszelkie problemy były ekspresowo załatwiana i to na plus.
    Minusem, który ja odczułam było wykwaterowanie o godzinie 9 rano i wyjazd o 17, trochę męczące, jednak bagaże można było przynieść do willi w której jedliśmy posiłki, także można było iść połazić po Makarskiej do tej 17. Jeżeli chcieliśmy się wykąpać przed podróżą trzeba było na własną rękę, no ale z drugiej strony wiedzieliśmy, że wykwaterowanie jest rano, jedna grupa pojechała o 10 a druga (moja) o 17, także nie wszyscy mieli ten problem.
    Ogólnie polecam, ze względu na cenę i możliwość ewentualnego skorygowania wszelkich niedociągnięć w krótkim czasie, coś było niedopatrzone, to reakcja była natychmiastowa.

Uważam, że opinie biura psują nowogobaccy turyści, którzy za niedużą cenę oczekują nie wiadomo jakich luksusów. Jeżeli chcą mega luksusów, to niech płacą kilka tysięcy za kilkudniową wycieczkę. Wg mnie cena adekwatna do zaoferowanej imprezy turystycznej.Polecam studentom i normalnym ludziom.