Neckermann

[Głosów:0    Średnia:0/5]

Neckermann to niewątpliwie jedno z najbardziej znanych biur podróży jakie działają na naszym rodzimym rynku. Obecne jest ono w Polsce od kilkunastu już lat – należy do potężnego koncernu turystycznego Thomas Cook Group, jednego z największych tego typu koncernów europejskich.

Kierunkami, które przeważają w ofercie biura Neckermann są kraje leżące w basenie Morza Śródziemnego jak np. Grecja czy Hiszpania. Klientom proponowanych jest generalnie mnóstwo destynacji, wśród których znajdują się i te uznawane za egzotyczne, m. in. Kuba, Korea Południowa, Meksyk, Mozambik, Namibia, Polinezja Francuska, RPA, Republika Zielonego Przylądka i wiele innych. Środkiem transportu jest przede wszystkim samolot, aczkolwiek w przypadku niektórych wyjazdów są to także autokar oraz dojazd własny. Coś odpowiedniego dla siebie znajdą i np. rodziny z dziećmi, i klienci rozglądający się za bardziej oryginalną opcją. Neckermann to laureat licznych nagród i wyróżnień takich jak Srebrne Godło – Marka Godna Zaufania (2004 r., 2006 r.), Godło Jakości Obsługi (2010 r.) itd.

6 thoughts on “Neckermann

  • 6 sierpnia 2013 at 08:20
    Permalink

    Wakacje w Egipcie z Neckermannem uważam za bardzo udane. Już na samym początku spotkało mnie bardzo miłe zaskoczenie, ponieważ okazało się, że nie trzeba samemu martwić się o wizę pobytową, bo jest ona wliczona w cenę całego wyjazdu. Co do organizacji pobytu oraz przelotu nie mam jakichkolwiek zastrzeżeń. Wszystko było tak jak biuro podało w opisie. Bardzo fajny hotel z miłą obsługą i smacznym jedzeniem, duży plus za profesjonalną opiekę rezydenta.

    Reply
  • 6 sierpnia 2013 at 08:20
    Permalink

    Byliśmy niedawno na Kosie całą rodziną – z dwójką małych dzieci. Jesteśmy z tych wakacji naprawdę zadowoleni. Biuro do organizacji wyjazdu przyłożyło się bardzo solidnie – jednak marka robi swoje. Na miejscu znakomita opieka rezydentki. Korzystaliśmy z polskojęzycznej animacji dla dzieci, co było ogromnym udogodnieniem. Na następne wakacje także zamierzamy wybrać się z Neckermannem. Cenimy sobie nade wszystko jakość usług, a w tym przypadku poziom jest bardzo wysoki.

    Reply
  • 6 sierpnia 2013 at 08:21
    Permalink

    Jestem bardzo zadowolona z oferty wykupionej w Neckermannie. Po raz pierwszy wybrałam się na wakacje z tym biurem, padło na Hiszpanię. Pobyt upłynął po prostu fantastycznie! Jeżeli komuś zależy na tym, by spędzić urlop całkowicie bezstresowo i w luksusowych warunkach, to oferta tego biura jest dla niego. Firma spisała się świetnie. Widać od razu, że to profesjonaliści, bardzo poważnie traktują klientów i pomagają w załatwianiu formalności. Za rok też się z nimi gdzieś wybiorę.

    Reply
  • 6 sierpnia 2013 at 08:21
    Permalink

    Na Ibizę poleciałam już drugi raz – mam nadzieję, że nie ostatni, bo to kapitalne miejsce. Drugi raz z Neckermannem. Chyba nigdzie indziej na świecie nie ma tak wspaniałych imprez jak tutaj, a ja uwielbiam się bawić. Świetna pogoda i przepiękna plaża, hotel – rewelacyjny! Wszystkim gorąco polecam, bo warto. Podczas wyjazdów biuro nie rozczarowało mnie, wszystko zawsze dopięte na ostatni guzik i co najważniejsze, punktualnie, bez żadnych nieprzyjemnych niespodzianek i jakiś dziwnych akcji.

    Reply
  • 6 sierpnia 2013 at 08:22
    Permalink

    Bardzo dobre i uczciwe biuro, które spokojnie mogę wszystkim polecić. Na wakacjach z nimi byłem już trzy razy i pewnie po raz czwarty też się wybiorę. Mają świetnych rezydentów – ogarnięci ludzie i wiedzą w ogóle, co robią. W wielu innych biurach jest z tym często spory kłopot, zdarzyło mi się już, że rezydenci byli kompletnie nieprzygotowani do pełnienia swoich obowiązków. W tym roku urlop spędzałem w Chorwacji i jak zwykle bez zastrzeżeń. Wakacje extra, świetnie zorganizowane.

    Reply
  • 21 sierpnia 2013 at 13:00
    Permalink

    Hotel Iberostar w Agadirze (Maroko) jest ładnie położony, czysty, z dobrym wyżywieniem. Obsługa życzliwa i sprawna. Jednak trudno w nim odpocząć. Jest zbyt ciasny (położony na zbyt małym obszarze) jak na przyjmowaną liczbę gości. Nad basenem ciasnota-leżak obok leżaka, a turyści ścigają się o nie już przed śniadaniem, a także zabierają sobie wzajemnie parasolki (jest ich zbyt mało). Muzyka animatorów dudni, lub przerywa i trzeszczy, co dodatkowo denerwuje, zamiast relaksować. W restauracji-jak w ulu-hałas gości i łomot zbieranych przez obsługę naczyń, chociaż przyznaję, że kelnerzy zwijają się jak w ukropie. Klimatyzacja w pokojach mało wydajna, a w lobby i barze nie ma jej wcale. Zaskakująca postawa Pani rezydent Neckermanna, która na dzień dobry powiedziała, że wprawdzie odwiezie nas z lotniska do hotelu i odbędzie z nami spotkanie informacyjne, ale w zasadzie nie wie co dalej, gdyż właściwie to już nie pracuje (jakieś zatargi z Neckermannem). Następna porażka-linie lotnicze Enter Air – godzinne opóźnienie tłumaczone przez szefową pokładu brakiem dostarczenia dokumentów od obsługi lotniska, co było zwykłym kłamstwem, gdyż samolot o planowanej godzinie naszego odlotu dopiero lądował po przylocie z Polski. Zresztą to nie pierwszy raz z Enter Air. Poprzednio (rok temu) Marsa Alam samolot spóźnił się-bagatela 5 godzin! Po transferze z hotelu na lotnisko dowiedzieliśmy się, że samolot nawet jeszcze nie wystartował z Polski!!! Wyjaśnienie szefowej pokładu:”przyczyny techniczne”. Dobrze, że w ogóle dolecieliśmy, chociaż samolot wylądował w Warszawie dopiero za trzecim podejściem. Pilot powinien zobaczyć przerażenie w oczach pasażerów po kolejnym, drugim poderwaniu maszyny i odejściu na kolejny krąg. Enter Air to jakaś masakra!

    Reply

Skomentuj annmg Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *